torsdag 22 september 2016

Trött tant.

Jag kan inte dricka kaffe efter klockan 18:00 längre. Ja inte om jag vill kunna somna innan tolv. Detta har aldrig varit ett problem tidigare men har blivit det nu. Igår var det kaosstickning hemma hos mig och jag gjorde det dumma att just dricka lite kaffe efter Bolibompatid. Somnade väl någon gång efter halv tolv. Råkade beställa kläder på Bonprix också. Bra för garderoben att inte kunna somna, dåligt för ekonomin. Men just Bonprix har bra med kläder för en tjock tantmamma som mig! Beställde vinröda manchesterbyxor som jag hoppas ska passa. Jag älskar manchesterbyxor, det är så ruskigt snyggt. Jag dör av kärlek för all 70-tals inspiration i modet just nu. Love love love.
Nå. Sov dåligt också, vaknade första gången vid fyra. Sedan ringde klockan tio i sex. Just nu är jag väldigt, väldigt trött.


Totalt misslyckad dagislämning med. Antingen är ongen lika trött som mig eller så håller han på att bli sjuk. Får se om de ringer från dagis under dagen eller om det bara var ett case av vakna-på-fel-sida. Imorgon är ongen ledig från dagis och ska härja med sin mormor och morfar i alla fall.
Inte nog med att jag är trött idag så har jag en diffus värk i magen. Vet inte exakt vad det är heller. Har inte haft mens sedan missfallet och om jag ska utgå från den blödningen som kom då borde "den lilla vännen" (alltså hur idiotiskt.. just nu hatar jag min "vän" och vill inte alls träffas) komma nu i helgen. Givetvis hoppas jag på att fanskapet inte kommer alls och att jag får mens först om kanske 1 år eller mer...... Den som lever får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar