söndag 25 september 2016

Marsvinsbur.

Den evigt återkommande frågan, vart tusan tar helgen egentligen vägen? Har fått en hel del gjort under den här helgen i alla fall. Både storstädat köket (ja alltså just nu kan man faktiskt SE bänken, helt otroligt!) och tvättat ikapp all tvätt. Om det är något jag och min man är duktiga på är det att dra på oss ett tvättberg utan dess like. Och varje gång allt är undantvättat säger vi till varandra att nu, nuuuu ska vi inte hamna i samma fälla igen utan faktiskt tvätta undan direkt. Ha. Ha. Ha,
Byggt en marsvinsbur med, och det blev precis lika bra som jag tänkt mig. Nu har grisarna det lite större och mysigare.
Var iväg och åt på Pinchos här inne i stan igår också, det gick över förväntan. Men det kanske inte fanns så mycket som ongen faktiskt gillade. Han fick en korv på vägen hem. Hehe. Men mamman ifråga var väldigt mätt och nöjd. Jag bara älskar sötpotatisstripsen där. De är något av det godaste jag vet just nu,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar