onsdag 14 september 2016

Känslig idag.

Jag mår inte alls så strålande bra idag. Ont i skallen. Och ont i hjärtat. Ja. Se dagens tidigare inlägg... Sedan finns mina tankar hos en människa jag känner som väntar på besked på vad det är för knöl hen har i hjärnan och som stör vissa hjärnfunktioner. Jag får sanslöst ont i själen när jag tänker på det. Nej nej nej, vill jag bara skrika. NEJ.




Viss existentiell ångest idag efter det beskedet igår, plus att jag idag suttit och skrivit journaler på flera människor som avlidit. Lägg till att min egen älskade pappa fyller på tok för många år just idag. Ja, för många år tycker jag i alla fall. Inte kan han vara så gammal? Han är ju min starka pappa som klarar allt, som orkar lyfta de tyngasta lassen, som sparkar de hårdaste fotbollarna.




Jag är helt enkelt lite känslig idag. Så tror jag att jag har någon slags begynnande PMS vilket verkligen späder på allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar