torsdag 12 februari 2015

Som förr!

Är nästan i chock här! Sitter vid datorn en morgon med en nybryggd kopp kaffe. Som förr! När jag satte mig vid datorn i vår lägenhet en stund för att läsa genom blogglistan i Bloglines och dricka mitt kaffe innan det var dags att skynda till bussen.
Vad många timmar man tillbringade framför datorn förr. Nu sitter jag knappt vid datorn varannan dag. Då kunde jag sitta klistrad vid skärmen i timmar, bloggandes, läsandes, allmänt surfande.

Något som påminner mig om hur inaktiv jag varit senaste åren är att min blogglista är rena kyrkogården. Uppdateras knappt. Och de som kanske är kvar och uppdaterar är inom ämnen jag inte är lika intresserad av längre. Tråkigt!
Får helt enkelt leta rätt på nya intressanta bloggar att läsa. Tips? 

Vilken torrt inlägg.
Nå. Det blir inte mer än så nu. Ha en fin dag! Snart helg nu.

3 kommentarer:

  1. Det beror ju lite på vad du är intresserad av nuförtiden? Handarbetsbloggar och sådär har jag inga i min lista, förutom att jag följer Tygbloggen som lägger upp bilder på fina tyger ibland ;). Jag följer fortfarande mest inredningsbloggar, eller livsstilsbloggar kanske, för det är mycket liv i dem också nuförtiden. Annars följer jag förstås en del bloggare jag känner och så ett par bokbloggar och lärarbloggar...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar nog mest vardagsbloggar... eller så följer jag en hel del handarbetsbloggar. :)

      Radera
  2. Monas universum :-) Bra att du kommenterade hos mig för din blogg hade försvunnit för mig! Jag läser inte många bloggar alls längre-många jag följde har ju slutat skriva eller gör ett inlägg i halvåret :-( Ibland hattar jag runt lite i jakt på andra bloggar men har inte fastnat för någon.

    SvaraRadera