tisdag 21 oktober 2014

En betydligt trevligare kväll.

När man har en riktigt dålig dag både på grund av nämnda lämning, och sedan också börjar känna av en förkylning i kroppen så är det skönt att ha goda arbetskamrater som kan få mig på annat humör. Och att sedan höra av mannen, som talar om att han inte alls ska jobba över ikväll utan istället åker hem tidigare och också hämtar ongen på dagis (succé, att bli hämtad med traktor såklart) så jag kan åka hem direkt när jag slutar.

Sedan beställde vi pizza till middag. Suttit och myst i soffan. Härlig kväll. Nu är jag vansinnigt trött i kroppen. Planen är en stor kopp te till min skrovliga hals, stickning - har ett par julklappar som inte är färdiga ännu - och lite Downton Abbey.

1 kommentar:

  1. Härligt! Enda fördelen med att så sällan vara hela familjen (jag har det ju lite så jag också) är att det är desto mysigare när man är tillsammans. :-)

    SvaraRadera